ELEKTRONICZNE LUB PISEMNE PODANIE O KARTĘ PODATKOWĄ (NOR. SKATTEKORT)
Nie każda osoba może zamówić kartę elektronicznie. Jeśli system oznajmi, iż nie jest to możliwe NORLINK zamówi kartę w sposób standardowy.
Karta podatkowa na dany rok obowiązuje od 1 lutego. Brak aktualnej karty spowoduje odciągnięcie przez pracodawcę automatycznie 50% zaliczki na poczet podatku z pensji.
Do wypełnienia wniosku wymagane są informacje, które każdy przekazuje nam droga mailową – prosimy tylko napisać maila na adres: biuro@norlink.pl – w temacie: karta podatkowa
WYMAGANE DOKUMENTY:
- Kopia paszportu LUB dowodu osobistego
- Kody MinID lub logowanie za pomocą BankID
Jak można zamówić kody MinID? Pełna informacja tutaj.
Proszę pamiętać, że kody MinID nie są jednoroczne, system sam zawiadomi o konieczności zamówienia nowych.