PODANIE O PRZEMELDOWANIE/WYMELDOWANIE LUB ZMIANĘ ADRESU DO KORESPONDENCJI.
Norweskie urzędy takie jak np. NAV, HELFO czy SKATTEETATEN, przy wysyłaniu korespondencji pocztą najczęściej korzystają z Ewidencji Ludności (nor. Folkeregister). Niezmiernie ważnym jest, aby w tym właśnie rejestrze posiadać poprawny adres zameldowania i/lub korespondencji.
Adres zameldowania w Norwegii należy niezwłocznie po przeprowadzce w nowe miejsce zarejestrować elektronicznie. Osoby pracujące w systemie rotacyjnym w Norwegii powinny natomiast upewnić się, że Folkeregister ma ich poprawny adres w Polsce, a nie np. byłego pracodawcy w Norwegii.
Najczęstszą przyczyną nie otrzymania kodów MnID, czy dokumentów do rozliczenia podatkowego (nor. Selvangivelse) jest właśnie błędny adres w norweskiej Ewidencji Ludności.
Jeśli chcą Państwo zarejestrować lub zmienić swój adres zameldowania, czy też korespondencji prosimy o wypełnienie FORMULARZA NR 4 on-line.
W razie pytań – prosimy do nas pisać: biuro@norlink.pl lub dzwonić: (0048) 535 198 244 lub (0048) 58 352 43 93