PODANIE O KARTĘ PODATKOWĄ (NOR. SKATTEKORT)
Od czerwca 2018 każda osoba może zamówić kartę podatkową elektronicznie.
Karta podatkowa na dany rok obowiązuje od 1 lutego. Brak aktualnej karty spowoduje odciągnięcie przez pracodawcę automatycznie 50% zaliczki na poczet podatku z pensji.
Do wypełnienia wniosku wymagane są informacje, które każdy przekazuje nam droga mailową – prosimy tylko napisać maila na adres: biuro@norlink.pl – w temacie: karta podatkowa
WYMAGANE DOKUMENTY:
- kopia/skan umowy o pracę
- kody MinID lub logowanie za pomocą BankID, BuyPass
Jak można zamówić kody MinID? Pełna informacja tutaj.
Proszę pamiętać, że kody MinID nie są jednoroczne, system sam zawiadomi o konieczności zamówienia nowych.
W razie pytań – prosimy do nas pisać: biuro@norlink.pl lub dzwonić: (0048) 535 198 244 lub (0048) 58 352 43 93